Kod z vouchera prezentowego „Fit Start” ważny jest do 30.06.2025 r. Oznacza to, że do tego dnia musisz zarejestrować voucher na https://cityfit.pl. Pełną instrukcję realizacji vouchera znajdziesz na: https://fitstart.cityfit.pl.
Aby zrealizować voucher prezentowy „Fit Start”, należy wejść na www.cityfit.pl, kliknąć „Kup karnet”, wybrać miasto i klub, a następnie Karnet elastyczny. W okienko „Masz kod promocyjny?” trzeba wpisać swój indywidualny kod prezentowy. Kod ten wyzeruje całkowity koszt karnetu dla osoby obdarowanej.
Kluby CityFit znajdują się w następujących miastach: Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Chorzów, Gdańsk, Gliwice, Katowice, Kraków, Lublin, Poznań, Rzeszów, Toruń, Warszawa, Wałbrzych, Wrocław. Kluby CityFit Blue dodatkowo znajdują się w: Bydgoszczy, Puławach i Siedlcach.
Karnet będzie ważny 30 dni od daty jego startu. Datę tę wybierzesz przy rejestracji karnetu na https://cityfit.pl – mogą to być maksymalnie 3 miesiące do przodu. Karnet zamknie się automatycznie po 30 dniach. Nie musisz pamiętać o wypowiadaniu umowy.
Voucher prezentowy „Fit Start” obejmuje:
• karnet na miesiąc w dowolnym klubie fitness CityFit lub CityFit Blue,
• indywidualną opiekę Gym Asystenta podczas jednej z Twoich pierwszych wizyt w klubie, byś czuł/-a się pewnie i komfortowo,
• wybór odpowiedniego planu treningowego i dietetycznego, dopasowanych do Twoich celów,
• indywidualne, wprowadzające szkolenie treningowe poprowadzone przez Gym Asystenta,
• profesjonalny pomiar składu ciała z technologią Tanita/InBody wraz z omówieniem wyników.
Na wszystkie dodatkowe usługi, tj. indywidualną opiekę Gym Asystenta podczas jednej z pierwszych wizyt, wybór planu treningowego i dietetycznego, wprowadzające szkolenie treningowe oraz profesjonalny pomiar składu ciała umówisz się w klubie. W tym celu, podczas pierwszej wizyty udaj się do Menadżera Klubu lub Gym Asystenta i wspólnie ustalcie dogodny termin. Spotkanie, na którym zrealizujesz usługi, potrwa do 45 min.
Usługi muszą być zrealizowane podczas okresu ważności Twojego karnetu, czyli w ciągu 30 dni. Dlatego rekomendujemy, by termin ustalić od razu, podczas pierwszych odwiedzin w klubie. Dzięki temu na pewno wspólnie z Menadżerem Klubu lub Gym Asystentem znajdziecie dogodny dla Ciebie termin. Jeśli zgłosisz się na ustalenie terminu pod koniec ważności Twojego karnetu, może się okazać, że ciężko będzie dobrać odpowiedni dzień i godzinę, a nie o to chodzi :). Chcemy, byś w pełni cieszył/-a się tym spotkaniem!
CityFit
poniedziałek – piątek: 6:00 – 22:00
sobota – niedziela: 8:00-20:00
Pamiętaj, że kluby CityFit są całodobowe, tzn., że możesz z nich korzystać także poza godzinami pracy obsługi. Do klubu wejdziesz samodzielnie przez specjalnie przystosowane do tego portale – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji CityFit.
CityFit Blue
poniedziałek – piątek: 6:00 – 23:00
sobota – niedziela: 8:00 – 20:00
Kluby CityFit Blue nie są całodobowe, a więc można z nich korzystać w godzinach pracy obsługi.
Pewnie, że nie :)! Karnet zamknie się automatycznie po 30-dniach, nie przedłuży się i nie spowoduje żadnych dodatkowych opłat.
W przypadku jakiegokolwiek problemu z płatnością za voucher (po dodaniu produktu do koszyka), sprobuj ponownie lub wybierz inną metodę płatności. Wszelkie informację prosimy kierować pod nr. telefonu 22 113 93 00 lub adres mailowy – [email protected]